Som blivande/nybliven förälder så är det guld värt när man kan få något gratis eller rabatterat då det tillkommer en del utgifter till allt man behöver införskaffa.
Jag tänkte dela med mig av lite bra saker för er alla blivande/nyblivna föräldrar där ute.
 
Gravidapp: 
Preglife
Det som är fördelaktigt med just Preglife är att de har samlat några få ställen där man kan tillgodo se sig med rabatter. Just nu har de sammarbete med Lekmer och Babyshop.se där man kan få 100kr i rabatt på sitt köp om man registerar sig för deras nyhetsbrev. De har även andra rabatterbjudande men de ovan tyckte jag personligen var de mest värdefulla för mig just nu.
 
Babyboxar:
Många kanske redan känner till sidan babybox.se. Därifrån kan man beställa 3st gratis babyboxar från Apoteksgrupppen, Lloyds Apotek och Babyproffsen. Men det finns även en annan sida som samlat fler gratisboxar - babypaket.com. Där finns gratis babyboxar samlade från Apoteksgruppen, babyproffsen, Libero, Apoteket Hjärtat och Lloyds Apotek. Sen finns där där en del andra erbjudanden att ta del av också så glöm inte att kolla in vad som finns under flikarna "till babyn", "till barnen", "till gravida". 
 
"Kuponghäfte":
Kuponghäfte kanske vi alla minns? En stor bunt samlad med kuponger som man rev av vid uttnyttjande av ett visst erbjudande. 
Nutidens kuponghäften finns oftast som en app att ladda ner till Android och iOS och den som jag tänkte tipsa om är babycard.se.
Babycard fungerar ungefär som studentkortet mecenat - det är laddat med massa olika rabattkoder men för barnfamiljer! Smart, va? ("kortet" är personligt men man kan ladda ner varsin som förälder och det är giltigt i 3 år).
 
 
 
 
Lovar att uppdatera med fler tips allt eftersom jag hittar!
/T

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej