Ja, nu ska jag snart börja inhandla lite mammakläder. I och med att min mage inte växt så mycket så kan jag fortfarande ha mina gamla kläder, utan bälte i dock. Men det är som sagt snart dax att gå på jakt efter nya kläder vilket jag tycker är jättesvårt! 
Är det någon annan än jag som känner att det inte finns så bra utbud på mammakläder?
Bara för att jag är gravid ska jag väl inte ge upp min personliga stil? Jag gillar att ha snygga kläder och vi människor uttrycker oss via vår stil och det vill jag inte ändra på.
Dock har jag hittat väldigt mycket snyggt som tilltalar mig på EN hemsida - Asos.
Där finns så mycket fint och det är inte speciellt dyrt heller! Frakt och retur är fritt vilket jag uppskattar ännu mer nu när man ändrar kroppsform och inte vet vilken storlek man ska ha. 
 
Jag vet också att många inte köper så mycket mammakläder eller inget alls! 
Det finns nämligen mycket kläder som man redan har som förvånandsvärt nog går att använda under graviditeten (innan magen blir alltför stor). Klicka HÄR för att få lite tips om vad som funkar i vanlig klädväg. 
 
Länkar lite olika sidor nedan som jag hittat som säljer mammakläder - Ta för er!
(klicka på texten så öppnas ett fönster i en ny flik)
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej